top of page

Klachtenreglement

Klachtenreglement Sens Fysiotherapie & Training

 Als fysiotherapeut en praktijkeigenaar van Sens doe ik mijn best om een zo optimaal mogelijke kwaliteit van behandeling aan u te geven en duidelijk met u te communiceren. Mocht u toch een klacht hebben met betrekking tot de behandeling of hoe ik met u omga, dan is het verstandig om uw klacht kenbaar te maken. Sens neemt deel aan de Klachtenregeling en Geschillencommissie Fysiotherapie van het Koninklijke Genootschap Fysiotherapie (KNGF).

 

Mocht u een klacht hebben, dan kunt u de volgende stappen ondernemen:

 

   1. Ga in gesprek met mij.

 

Allereerst wil ik u vragen in gesprek te gaan met mij als uw behandelend fysiotherapeut of als praktijkeigenaar van Sens. U mag tijdens dit gesprek altijd iemand meenemen wanneer u het vervelend vindt het gesprek alleen te voeren. Samen in gesprek gaan, heeft mijn voorkeur. Uiteindelijk streef ik naar een goede communicatie met u en wil ik samen met u er zo goed mogelijk uit komen.

 

   2. Dien schriftelijk een anonieme klacht in.

 

Het is mogelijk om schriftelijk anoniem een klacht in te dienen. Dit kunt u doen door per post of mail uw klacht aan mij kenbaar te maken. Indien u gebruik maakt van deze mogelijkheid, dan verzoek ik u om in uw brief het volgende aan te geven:
– De precieze omschrijving van uw klacht, waar bent u ontevreden over?
– Welke verbetering u zou willen aandragen om de klacht in de toekomst te voorkomen.

 

   3.Maak gebruik van de klachtenregeling van het KNGF.

 

Indien uw klacht door middel van bovenstaande twee opties niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan bestaat de mogelijkheid om dit te laten afhandelen door de beroepsvereniging voor fysiotherapeuten: het KNGF. U kunt de procedure die hier voor geldt lezen op www.defysiotherapeut.com

bottom of page